Moi AHE

Kyllä täällä Hailuodossakin vielä DX- kuunnellaan eikä DX-tallennekuunnella.
Tuo oli syy miksi erosin...
Kun en hyväksy niin en, noita kimppoja ym.
FM-asemista olen eri mieltä, vaikka jälleen kerran ilmaisit eriävän
mielipiteesi.
Mutta FM- (ja MW-) kuuntelussa on vielä rutkasti tulevaisuutta.
Eikä SW ikinä kuole, sen sanelee maantiede ja monien mullistuksien
olosuhteet.
Mikähän mahtaa olla Vanuatun radiotilanne kaaoksessa nykyisin?
Ja muitakin kohteita on vaikka kuinka.
Kirkkoasemista olen kanssasi samaa mieltä.
Ilmaisin sen asian jo aikoja sitten viime vuonna.
Minusta ne eivät ole yleisradioasemia ja pinnakelpoisia.
Noiden rinnalla wanha Radio Syd on paljon pinnakelpoisempi mielestäni.

Ja tuo Gambian Syd.
Samaa mieltä edelleen AHE!
Taisin joskus palstalle avuksesi laittaa faktat, joiden mukaan aseman QSL
pitäisi hyväksyä.
Silloinen (päätöksen tehnyt?) ALT:n puheenjohtaja/jäsen kirjoitti tänne,
että perustelut hylkäämiselle olivat selkeät.
Saisiko ne perusteet tännekin?

tv. Ei Sydiä kuullut, mutta periaatteessa, koska mielestäni asema oli
selkeästi pisteasema verifioituna.
Jälleen kirjoitan tuosta, mutta noin vain on oman järkeni mukaan.

t. MNi

23. maaliskuuta 2015 12.09 alpo.heino...@pp.inet.fi <