PI:C440, PS: PODRADIO ...

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Simo S. Soininen
Lähetetty: 3. kesäkuuta 2015 12:15
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Essi!

Moi;

Ei tänään mitään, mutta eilen 2.6. kova pöhäys 9.00 -11.45  UTC  WDR2
Dortmund 2 kW 87.80, 88.00 Radio Als Tanska, 87.90 Brabant Omroep Mierlo ja
sitten venäläisiä; aika nivaska, useimmat ilman RDS-tasoa,  88.00 huusi että
Number One, 87.50 asema joka vaikutti Business FM:ltä, huuteli myös Y FM
(eri asema) ja jotakin Radio Regionin-tapaista, 90.70 Radio Yuldash, Verhne,
Tatarstan, 88.00 Radio Bolid Perm, 88.50 NDR 1 MV Röbel tunki Sveriges
Radion tilalle, lopetin kun Maryija Bielsko-Biala Puolasta sanoi taajuudella
88.40 "Amen", vielä 12.25 tuhisi saksalainen taajuudella 88.00. Muista
tataareista en saanut selvää, esim. 89.30 MHz.

Grundig-autoradion automatiikka pudottaa manuaalisen toiminnon jonkin ajan
kuluttua pois, varsinainen riesa. Samalla pitää ottaa valokuvaa näytöstä.
Tämä on vaativa harrastus!

Kyllä se siitä!

T.  SSS