Osa autoradiovalmistajista, esim. Blaupunkt (sijoitusyhtiö omistaa) valmistuttaa radiot ulkopuolisilla toimittajilla. Brändi- merkki odottelee riittävän määrän tilauksia, esim. ajoneuvoteollisuudelta, jonka jälkeen kilpauttaa valmistajat ja valmistuttaa tietyillä perustella sitten ko. toimittajalla ko. tuotantoerän, että silleen ...

Näin ainakin nykyiset autoradiot, jotka on integroitu autoihin, kojetauluihin.

Philips:n osti aikoinaa AC Delco, joten Delco on myös brändi- tuote ...