Kun kirjoitetaan lehtijuttuja samaa tahtia kuin listajuttuja, ja artikkeleita
samalla innolla Radiomaailmaan kuin vaikkapa Wikipediaan, niin ei tarvitse joka
lehdestä lukea varapj:n pärinöitä jos ne alkaa kyllästyttää :)

Mut näinhän se menee joka klubissa. Suurin osa on hiljaista enemmistöä ja n.
10% aktiivisista pitää hommat pyörimässä. Ollaan iloisia että meillä se 10%
onkin superaktiivisia!

JMN