Tuo XHDATA voisi kuitenkin olla huomattavasti halvempana kova kilpailija
Sangean 909X:lle (molemmissa RDS) joka myöskään kannettavissa ei
todellakaan ole huono vastaanotin.
Suomen markkinoilla tällä hetkellä näkyy varteenotettavista kannettavista
radioista vain kaksi valmistajaa, Tecsun ja Sangean.
Ja noiden lisäksi lukuisa joukko epämääräisiä,
Ennen oli ihan toista...
Selena olisi nykyisinkin todella kova sana taajuuslaskimen kera etenkin
paranneltuna versiona kapeammalla kaistanleveydellä keskipitkillä..
Ja se voisi olla kova sana pitkillä NDB- kuuntelussa kun joku laittaisi
ohjeet siihen soveltuvan kelan rakentamisesta ferriitille.
Valitettavasti kaksi Selenaa omistaneena mulla ei nyt ole ainoatakaan.
Siitä kannettavasta pidin.
Ja toinen mieluinen oli Grundig Satellit 1400.
Diginäytöllä ja mahtavilla FM- kyvyillä tuo oli upea.
TIL sai aikanaan sillä FM:llä hienoja saavutuksia ja miekin plus lyhyillä.
(R. Mam Guatemalasta paras vastaus)

MNI

ma 3. syysk. 2018 klo 13.51 Ilkka Martikainen (ilkka.martikai...@elisanet.fi)