Imanolek:

     Periodikuan leitu dogu aste honetan bertan: Manex Goihenetxeren aldeko hiletak edo omenaldia edo, Baionako San Andres elizian izan direla baina mezarik ez dala izan, aktu zibila-edo izan ei da.
     Badirudi hori Ipar E.H.an posible eta normala dala.
     Hegoaldean posible litzateke? Inoz entzun dozue holakorik?

Baina zer izan da, aktu zibila ala mezarik gabeko elizkizuna? Ze adibidez ni egon (EH hegoaldean) naiz elizan mezarik gabeko ezkontzetan. Itxura denez, posible da ezkontzaren errito katolikoa ospatzea mezarik gabe. Igual berdin gerta daiteke hiletekin, ez dakit.

Elena