--- Luistxok:
> apelliduak hainbesteko amorrua
> emoten detsunez):

Ez; luis, neri apelliduak ez desta amorrurik
emoten. Bi bidar dakat Narbaiza ederra (1. eta
5.)
Eta Narbaiza naiz goittik behera. Baiañ Arizmendi
be bai (hau be bi bidar dakat: 2. eta 6.)
Baiña anonimatuabe gauza ederra da. Oin 3 bat
aste nere izena Sustatun ikustiak ez zestan
grazia handirik egin, harira ez zetorren gaiñera.
KOntuan izan ezkero aurreko astian izena agertu
zala bandera españoliakin eta aste horretan
bertan komuiniñoko erretratua Eibar aldizkarixan
agertu zala izen eta 2 abizenekin, Enekori kontau
netsan moduan Euskal Jai egunian. Edarra
adarjotzia! Komuniñokua! Legez debekatuta egon
biharko litzakena! Izena eta abizena zeozer
inportantiagaittik agertu ezkero, ez desta
ardura. BAiña holako gauzengaittik....

> Egin zaitez bazkide Eibar.org elkartean, kontu
> korronte bat dago, eta
> kuotatxo bat, uste dot 6 euro urtian edo holako
> barbaridade bat dala.
> Pasauko detsut kontu korrontia pribatuan, nahi
> badozu.

Bale!

> Paguan ostian, errito iniziatikorik ez dago
> ("eskerrak!" esango dozu akaso,
> edo "lastimia!", bestela)

Rito iniziatikorik ez? Zelako alkarte klase da
hau?
Leire.es ; laster.com

Correo Yahoo! - 6 MB, antivirus y antispam ¡gratis!
 Regístrate ya - http://correo.yahoo.es