--- Julenek:
 > Pozgarria da jakitea oindino badagoala nonor
> zakarrontzitik aterako nauena. Eskerrik asko,
> Leire!

-Pozarren, prensa ohar barregarri hórrek
ikakortzeko, gaiñera! Segi bialtzen, eta
zamar-potura bialdu ezkero etarako zaittut.

> Nik be, seguruenik, yahoo.es-i jagokon
> banderolatxoa eukiko dot hortik zehar, ikusi ez
> dodan arren. Lorik ez deust bape kentzen baina
> (igual ikusi ez dodalako, hain zuzen be).

-Ez, neri be ez desta lorik kentzen, baiña adar
jotziak...Zurekin ondiok konfiantzarik hartu ez
dabelako. Ikusiko dozu laster, piparpotuan
tatuaje bat pagatzeko prest egongo dira!
Ondo ibilli
Leire

Yahoo! lanza su nueva tecnología de búsquedas
¿te atreves a comparar?
http://busquedas.yahoo.es
Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]