Enekok aitatu "errege hatz luze" hori Juan Carlosen matxismoaren beste
adibide bat da

Letizia ezagutu baino lehen, Feliperi agindu zion: "inork ez dezala esan
ahal izan erreginarekin oheratu dela"

euskaldunak agurtzeko erabili zuen keinuari dagokionez, semiologoak bat
datoz: zakil zuta adierazten omen du

etsaia kikiltzeko eta bere burua adoretzeko, larderia bulartsua
aldarrikatzeko, pitilin gorri tentea nabarmendu behar izaten du magila
gorilak

hala ere, Agustin Garcia Calvoren ustez, ezkerreko besoa eskuineko eskuaz
erdibitu eta aurreko zatia gorantz eramanez egiten den iraina da zakil
tentetua adierazten duena

ostera, Juan Carlosena klitoris tentea litzateke; Garcia Calvok gogoratzen
du gaztelaniaz "hacer la higa" edo "dar higa" esaten zaiola; eta pikua,
noski, alua da

euskaraz, berriz, "karoloren klitorisa" deritzogu