From: "Asier Sarasua" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Eibartarrak zerrenda" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, June 30, 2004 1:29 PM
Subject: Re: [eibar] ZapiainBlog

Luistxok:

>Dokumentazioa-instrukzioak txukun idatz ditzadan... onena izango zen
>ikastaro horretarako fetxa jar genezan. Ikastarorako gauzak prestatu beste
>erremediorik ez dut izango.
>
>Badago jendea prest uztaileko larunbat goiz bat Markeskuan pasatzeko eta
>gero Elgetara bazkaltzera?

Eta astebarruan iluntzeren baten egin ezkero? (eta gero Elgetara afaittara).

Nik asteburuak libre-samar eukiko dittut, baina imajinatzen dot jende
gehixenandako errezagua dala astegun iluntze bat libratzia, zapatu bat baiņo.
UEUrentzat be, askoz errezagua astebarruan zabaltzia atiak, eta ez
uztaileko zapatu baten (gaiņera udako ikastaruak hasi dira).

Proposamen bat besterik ez.

Ni oin arte erdi-ixilik egon naiz kontu honetan, baina nik be nahiko neuke
nere txokotxua... Dana dala, ikastarua egin arte, nahixago ez. Bestela,
hor, baztar batian hutsik eukitzeko...

asier

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]