-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Luistxo Fernandez
Enviado el: miércoles, 30 de junio de 2004 17:39
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [eibar] ZapiainBlog

> Eta astebarruan iluntzeren baten egin ezkero? (eta gero Elgetara
afaittara).

> Nik asteburuak libre-samar eukiko dittut, baina imajinatzen dot jende
> gehixenandako errezagua dala astegun iluntze bat libratzia, zapatu bat
baiño.

Iluntzea baino geixao, esan daigun arratsaldia, 30 minutu baino gehitxuago
izango da-eta ikastarua. Nigatik bale. Kasu horretan, ostera, afaririk ez
neuk.

Edozein modutan, oraingoz, bi pertsona agertu dira interesakin:

- Ander A.
- Asier S.

eta bixak prest zapatu edo astegun, printzipioz. Baina ez Anderrek ez
Asierrek ez dozue "eskatu" blogik...

Eta ostera, bloga eskatu dabenak dira ikastaroko objetibo nausixa: Oier G,
Zapiain, besterik... Eneko moldatzen da dakixanakin Kulturalekuakin.

Blog jestiñua ez da misterio haundi bat. Gaur jakin dut Haro Tecglen-ek, 80
urte egin barri, badakala beria: http://www.eduardoharotecglen.net/blog/

Blog-en osagai bat azaltzeko (XML feed-ak, blogak jarraitu eta irakurtzeko
modu
zuzenena) orri bat sortu dot gunian:

http://www.eibar.org/blogak/xml
eta gure feed sorta: http://www.eibar.org/blogak/feedak

Luistxo

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]