Ezer aipatu dutenen artean konpatibilitateak-eta ikusirik, data hau proposatzen ausartuko naiz.

Uztailak 17, zapatua. Ordutegia, 9.30-13.00

Lekua: Markeskua-UEU edo CodeSyntax (Gorosta-balle)... pentsatuko dot honen inguruan.

Aukera posiblea: bazkaria gero Espaloian.

Mesedez konfirmatu, eta esan prest egongo zinatekeen bazkarirako ere.

----
Garik:

Ikastaroa egiteko, nonbaiten aprobak egin behar, eta horretarako aurretik blog-a sortu behar da, ikastaroan bertan bada ere.

Beraz, hemen ezin da lehenengo ikastaroa eta gero bloga egin. Lehenengo bloga sortu eta gero ikastaroa egin.

Halaxe izango da bai. Ikastaroan narrasteko besterik ez bada, apuntatzen den bakoitzari sortuko diot blog bat. Nola bestela? ze espero duzue? nire blog-ean edo Zapiainenean lardaskatzen ibiltzen ikastea? Tontakeriak esateko, nork berean.