-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Luistxo Fernandez
Enviado el: miércoles, 21 de julio de 2004 9:39
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [eibar] Moblog bidalketan okerra

>To: Eibartarrak zerrenda <[EMAIL PROTECTED]>
>From: Luistxo Fernandez <[EMAIL PROTECTED]>
>

>qwerta
>eu
>
>Bloglines-eko euskarazko feed bilduma
>http://www.bloglines.com/public/euskaraz ikusi ondoren, zera dio lagun
>batek (...)

Hara, nire moblog-aren klabe_sekretua agerian!

Egin behar ez dena egin dut. Ikastaroan egon zaretenak badakizue zertaz ari
naizen, e-postaz bidali blog-ean argitaratzeko. Horretarako helbide_sekretua
eta klabe_sekretua behar ditut, baina kasu honetan, mezua bidali dut
klabe_sekretuarekin eibartarrak zerrendara...

tira, helbide_sekretua ez dut konprometitu, baina bai nire klabe pertsonala,
eta hortaz aldatu egin dut berehala.

Irakasleak ere okertzen dira batzuetan...
Nola egiten den errepasatu behar, http://www.eibar.org/blogak/moblog

---
Portzierto, moblog bidalketak webmail zerbitzu batetik egiten badituzu
(Yahoo, Hotmail...) eta beti sinadura automatiko propagandistiko bat
itsasten badizu sistemak mezuetan (gero zatarto geratzen da blog-ean), ba
hori kentzeko modua egon daiteke. Jarri kontaktuan Arrateko Amarekin kasua
aztertzeko, banan banan tratatu behar baitira kasu hauek.