Amatiņok:

> Txantxak alde batera lagata, nik beti ezautu najuan nere aitta aberats, eta
> mutikotan, Eibartik kanpora beraaz alde batera eta bestera nenbillela,
> jendiaren esaneri entzunda konbentzituta najeuan euskaldun aberats bakarrak
> (edo dirua eukitziaz gaiņera euskeraz berba eitten jekixen bakarrak)
> eibartarrak giņala

Gaur egun, Donostiako zentruan, seņora ondo jantzi eta joiaz hornitutako bi
euskaraz sumatu ezkero, belarria erne jarri eta lautik hirutan azpeitiarrak.

X.

P.S. Atzo Zarauzko kontzentraziņoan izan nintzala esan juat, eta herri
horretan idazle asko dala, eta baditudala lagunak, baina ez bertan bizi
nazanik. Hori be, eibartarra izatea lez, merituz irabazi biharrekua izango
dok.