Oier G-k:
> Gogoratuko dozuez leluak: "Soldaduzka honi ez", "La mili con los milis"...

Luistxok:
> Lelengua ba zan lelua, "Soldaduzka honi ez", karteletan eta abarretan
> publikoki agertzen zana. Bigarrena, txiste moduko bat zan... Baina Jarraik
> ez zeban publikoki halakorik esaten. Uste dot detaille hau inportantia
dala.

Oier A-k:
Nik ere interes handiz bizi izan nuen garai hura, eta erabat asaldatzen
nintzan "soldaduzka honi ez" lelo harekin. Halako batean paskin xelebre bat
atera zuten EHNAM aldetik eta nere ustez estrategia haren porroterako urrats
bat gehiago izan zen. "Por un ejercito popular vasco" esaten zuen panfletoak
eta horrekin sutan jarri ginen asko. Manifa egin aurreko orduetan atera
zuten papela eta asko zalantzan egon ginen manifara joan ala ez. Batzuk joan
ginen hala ere, eta halako batean norbaitek lelo polita atera zuen eta hura
gogobetez oihukatuz lasaitu ginen. "Ni vasca ni española, la mili no mola"
zen leloa. Eibarren soldaduzkaren aurkako mugimendua antolatzeko pare bat
bileratan izan nintzen eta han botere borroka nabarmena zegoen. Batetik
Jarrai-ren ingurukoek "soldaduzka honi ez" eta bestetik Ermutik etorritako
antimilitaristek "indarkeria sistema guztien kontra" borrokatu behar zela
esanez. Ez nintzen itzuli. Jarraik ikusi zuen soldaduzkaren aurkako
mugimenduak gazte asko erakaratzen zituela, eta "soldaduzka honi ez" leloak
berriz bere militante fidelen artean bakarrik zuela arrakasta. Beraz,
bigarren zatia gorde egin zuen eta soldaduzkaren aurkako mugimendu guzti
hura kapitalizatzen saiatzeari heldu zion. Nik panfletoa gorde nuen eta hor
nonbait izango dut.
Oier A.

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]