Amatiñok:

-- Eskerrik asko. Kontua da ni lege zaharreko egunkari-diagramazioan
hezitutakoa naizela eta...

Maitek:

Egunkarietako eskemak ez dute interneten balio. Mila eta bat aldiz errepikatu zidaten bai Garik eta bai Luistxok beraiekin lanean hasi nintzanian.
Kostatu jatan ikstia, ez pentsa, ni ere papeletik nator.

Zabalera finkoa ipini zure webguneari. 750 pixeletakoa esaterako. Etiamek horrela dauka. http://www.eibar.org/blogak/maite/ Eta zabalera horretan maketatu, testu eta irudiekin jokatuz, eta pantaila edozein dela ere, beti berdin eta ondo, ikusiko da. Luistxok ipinitako CSSetan zabalera gehienak likidoak dira baina sarean ikusten diren blog gehienak zabalera finkoa dutela esango nuke.

Neri pertsonalki ez zaizkit batere gustatzen zabalera likidoan ateratzen diren lerro luze luze horiek. Ez dira batere irakurterrezak.

Baina, zure bloga da eta nahi dezuna egin dezakezu. Halere zerbaitetan laguntza nahi izan ezkero. Here I am. (Bihar londresera noa 5 egunetarako eta nere ingelesari refresh bat egiten ari naiz).

Zerrendako beste boglista batzuei ere agindu dizkiet disienu erretoke batzuk eta zuri ere lagunduko dizut aldaketaren bat egin nahi izango bazenu. Zuk esan.

maite