Elena:

Zelan segitu ziren AEBetako hauteskundeak blogetan.

<http://www.lavanguardia.es/public/series/20041108/51168454960.html>http://www.lavanguardia.es/public/series/20041108/51168454960.html

Nire hausnarketa propioa, ez hauteskunde horiei lotua. Aste honetan da Bilbon Euskal kazetaritzaren I. Kongresuan.
http://www.ehu.es/kongresua
Ostiralean dut hitzaldia. Nire gaia horixe izango da: blogak, kazetaritza, etorkizuna.

Bilbon botako dudana nire blogean publikatzen dihardut, kapituluka-edo,
http://www.eibar.org/blogak/luistxo/eu
erreparatu 'Bitartekorik gabeko kazetaritza' sortari.

Eta ostiralean hitzaldiaren ostean, komunikazio idatzia eta powerpointa ere jarriko ditut.

Laburbilduz, etorkizuneko Interneteko kazetaritza, bitartekaritzarik gabeko kazetaritza da, hau da, ondo ulertuta, KAZETARIRIK GABEKO kazetaritza.