Epa
Aste honetako eta kitton dakar: jaiotze agiri
literala (epaitegian eskatzen da) eta errolda
agiria (udaletxia) eruan epaitegira eta bertan
uste dot papel bat bete bihar dala, eta kitto!
Oin oso erreza da. Lehen papel gehixago bihar
izaten zan. Hori bai, Euskaltzaindiak
erabaigittakua onartu bihar da. Aldaketak osorik
egin bihar dira: abanzabalegui--abanTzabalegi
oguiza--ogitza;
malaxecheverria---malaTSetxeberria eta horrela.
Batziendako oso gogorra izaten da
Leire

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es