Nik neuk, pellizcar:ATXIMURKA eta araÃar: ATZAMARKA
ATZAPARKA ez dot erabiltzen, eta ATZAZKOLAK

serafin

Asier Sarasua writes:

Hamentxe nator, zalantza/galdera linguistiko batzuekin.

Asteburuan ondarrutar batekin berbetan, eta galdetu zestan ia eibarren zelan esaten dan "pellizcar". Eta gero: "araÃar"?
Nik bixentzat bakarra darabilt: atximurka. Toribiok "Atzaparka" be badakar.

Kontu horri tiraka, pare bat galdera, ia zer diÃozuen:

- atzaparka erabiltzen dozue? "Katuak atzaparka ein desta"
- atximurka ala atxumurka?
- atzapar ala atzamar
- eta atxapar?
- eta biatz?
- eta azazkal, atzazkal, atzoskol, atzamoskol...

Eta beste herri batzuetako aldaerarik?

eskerrik asko, laztanok

asier