>Hara noan hurrengo aldian begiratuko dizut kolekzioaren izena eta argitaletxea. Baina niri gehiago sonatzen dit Clásicos Ilustrados izenak... Agian bat baino gehiago ziren?

Urteak dira horrelako komikirik ez dudala ikusi, baina uste dut Joyas literarias juveniles zela. Laukitxo berde edo gorri bat zeukaten eskuma aldean, goian, eta kolekzioaren izena han agertzen zen.

Gustatuko litzaidake kolekzio horretan edo besteren batean nobelok komiki moduan irakurri ahal izatea. Tintin eta Lucky Luck sekula ez zaizkit gustatu, txikitan epel batzuk iruditzen zitzaizkidan. Ez zeukaten zereginik Enrique de Lagardere, mosketeroak, Sandokan, Capitán Trueno, Jabato eta El hombre enmascaradoren ondoan.

    Julenek:

>Interneten badago bildumazaleentzako gune bat, todocoleccion.net, eta bertan begiratuta 364 erreferentzia daukiez "Joyas Literarias Juveniles" kolekzinoari buruz:

http://www.todocoleccion.net/buscador_galerias.cfm?Tipo=i&Linea=1&Ico=1&Orden=Id_Lote

Eskerrik asko.

Dena den, eta informazioa eskatzen hasita, badaki inork berrargitalpenik izan den?

Elena