Leirek:
"Eta hori antijodunak berbarik ez dabela egin!"
Antijudun honek ez dau gai horren gainean berba egin, ze ezin dozu imajinau zelango kakalarria emoten deustan lentillak ipinteak! Begia ikututeak be dardarakoa emoten deusta eta! Pentsau: ule bat sartzen bajata begian, igurtzi egiten dot barrurago sartu daiten, ez ataratearren...
Baina hori bai: parrandak aguantetan dodaz txapeldun batek moduan.
Holako kakalarriakaz, nire galdera Oierri: eta operazinoak ez dau bape-bape minik egiten? molestiatxurik be ez? kili-kilirik, aunke sea?
Julen

leire narbaiza <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Ze interesantia dan miopian mundua! Esan netsuen
nere lehelengo mezuan: apasionantia. Jakin dogu
likiduak oso-oso karuak dirala, amatiñok begixak
okertzeko birian dakazela, zapatilletan sartu eta
ahora eruatendittugula begixetan sartu
aurretik....eta gaupasak ez dittugula aguntatzen
(Hau da, zahartrosixak jota gagozela). Eta hori
antijodunak berbarik ez dabela egin!
Orduak egon geinke prozesu guztiaz berba egitten.
Ni oin hasi naiz agun osuan jartzen (lentillok)
lehen asteburuan baiño ez nittuan jartzen.
Aurrerago kontauko detsuet zelan doian
esperimentua
leire

--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Amatiñorena:

> LENTILLAK KENDU ETA
> TXIKIENA ERE. BAINA
> ETA, NAHIZ ETA
> ADINAREN ARABERAKO BISTA
> BETAURREKOAK BEHARKO
> IRAKURTZEKO
>

> zentzuzko irizpidea alajaina
>
> asmoa nuen dirua izatean ebakuntza egiteko
> baina 41 urterekin...
>
> nire arazoa kalean jendea ez ezagutzea da, ez
> jakitea nor agurtu duzun
> eta ez agurtzeagatiko haserreak eta abar
>
> baina okulistak kalean betaurrekorik ez
> erabiltzeko aholkatu zidan,
> [...]

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es