Enekok:

<Balantzea egiteko eta aurkezteko (edo eskuragarri uzteko) ohitura hartu beharko lukete <administrazio guztiek,

-- Badirudi Bilbao Urban Zirkuituaren balantzea irailean aurkeztukotan ari direla...

Amatiño

De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Eneko Astigarraga
Enviado el: lunes, 18 de julio de 2005 21:20
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: RE: [eibar] Ez ditut autoak maite... baina

World Serie horiek zirkoa eta promozioarekin lotzen ditut gehien bat.

Gainera, inguruan automozioren industriaren aztarnarik ez zegoenean, auto karrera dotoreak antolatzen ziren Donostia-Lasarten urte askotan.  Turismoa edo glamourra erakartzeko, diot nik.

"70 urteko isilunearen ondoren", atzo Laurentzi Garmendiak Berriako artikuluan ( http://tinyurl.com/bbe4k ) : "Donostiako Sari Nagusia, Espainiakoa eta Europakoa ere bertan jokatu ziren, 1920 eta 1935 urteen artean, Espainiako gerrak betiko eten zuen arte.".

Dena den, autoekin lotutako guztia ez da izan zirkoa egun hauetan Bilbon.

Aipatu duzuenaren harira, World Serie lasterkerten bezperetan, asteazken, ostegun eta ostiralean, TIERNET, http://www.tiernet.net  "I Congreso Internacional en Innovación Tecnológica y Desarrollo Empresarial para Vehículos e Infraestructuras de Tráfico" egin da Bilbon. Hiru Industria-Cluster garratzitsuak hartu dute parte TIERNET kongresu horren antolakuntzan: GAIA (Elektronika eta telekomunikazioak), ACICAE (automozio industria) eta ENERGIA .

Promozioari dagokionez lehen momentu batean pozik azaldu dira arduradunak.
Baina, batez ere poztu egin nau entzutea Barkalari esaten, hori lehen inpresioa baino ez dela, balantze edo baloraketa lasaia, datuekin, lortutako emaitzekin, egin eta aurkeztuko dutela aurrerago.
Ondo, serioski, objetiboki, egiten bada, orduan izango da iritziak emateko garaia .

Balantzea egiteko eta aurkezteko (edo eskuragarri uzteko) ohitura hartu beharko lukete administrazio guztiek, Txakolin eguna, Erdi-aroko azoka, Euskal Bizikleta, edo dena delakoa egiten denean.

Nik, egia esateko, Bilboko kasuan auzokideei eta kanpotarrei egindako trabak, egun horietan izan diren zaratak, eta horrelakoak entzun ditut gehien orain arte.

Baina, egia esateko ere, antzerakoak entzun ditut, urrutira ez joatearren, hemen bertan ...  Euskal Bizikleta antolatzen delako, ezin dala Eibarren sartu, aparkalekurik ez dagoela, kaleak itxi egiten direla, ... :-)

Berdin aipatu daitezke bestelako kirol froga, kultur ekitaldi, herriko jai edo ez dakit zer antolatzen denean ez dakit non.  Seguruenez, protesta egiten dugunean zarata gehiago ateratzen dugulako.

Ez dut uste hemengo inor animatuko denik, baina world serietako hurrengo frogak: abuztuan Alemanian (Oschersleben), irailean Erresuma Batuan (Donington Park)  eta urrian bi, Portugalen (Estoril) eta Italian (Monza) .

Autoak edo motoak bueltaka ikusteak aspertu egiten nau. Gainera, errematatzeko, abuztu batean, antzinako jugoslabiarako bidean goazela, Monza-ko kanpinean geratu ginen lo egiten, toki lasaia zen arratsaldez ailegatu ginean, baina biharamunean, goizean  goiz hasi ziren autoen zarata madarikatuak .

Baina, Bilbon gehiengoa karrerekin pozik geratzen bada, igual orain 70 urte beranduago, ñonostiarrak enbidixiakin dabiltza  .... :-)

eneko