Mikel Elorza:

 Hala ere,
probokazio karga kenduta hire mezuari, iruditzen zaidak ez duala gauza
handirik behar hire literatur premiak asetzeko.

Ni probokatzailea izango naiz, baina Telezaborra... Balorea behar da esbastika bat pegatzeko blog euskaldun batean, esaldi honekin:
"
Mundu berri batekin egiten dut amets, non Californiatik behera datozen musika guztiak debetatu egingo diren."

Nire iritzia ez da kualifikatuena, demostratua dago. Ez dago arriskurik deituko didatenik eskoletako kanon berria idazteko.

Gustuak kontu pertsonala dira. Mikel Elorzak igandeetan Berrian idazten dituenak onak iruditzen zaizkit. Baina Telezaborra kronista sozial hobea iruditzen zait.

Eta galdera bat, zergatik ez duk euskarazko nobelarik irakurtzen? Euskaraz
direlako?

Gogo falta.

Edo ez duk beste inongo hizkuntzatan nobelarik irakurtzen? Txarrak
asko zaudek, baina on eta interesanteak ere bai.

Nobela gutxi irakurtzen dut. Best-sellerrak, izatekotan, ezer seriorik oso oso gutxitan behintzat. Saiakera, historia... jenero horietarik gehiago. Orain Da Vinci kodearekin nabil, hay que joderse. Azken-aurrekoa, Bill Clintonen autobiografia.

Erosi gabe beti, hori bai. Liburutegietatik beti, salbu eta kasu bakan batzuetan lagatako zeozer (Da Vinci zerrenda honetako lagun batek lagata daukat mesanotxean)

Portzierto, orain Telezaborraren aurreko faseko blogekoak irakurtzen saiatzen bazarete, ez duzue ezer ganorazkorik aurkituko. Hackerrak lanean ditugu eduki zaharrak erreskatatzeko Ya.com-eko makinetatik, Deutsche Telecom-en atzaparretatik.

Luistxo