Guretako, multiplikaziñuak biderketa izan baino lehen, batuketa laburrak
ziren.

multiplikaziñua = biderketa, ez zen gure eskolakoa?

atzo buruketa esan zeskuan Peruk, nik uste ariketa hórrek danak batzen dittuan berbia: kenketa, batuketa, buruketa... Buruz eitten ikastekuak edo? Hiru bider hiru galdetu, eta bederatzi esan zestan (tartetxo bat hartuta, buruari eragin zetsala igarri netsan...), lelengo aproba moduan ontzat emon netsan.

Horrela ikasi genuen hasieran: batuketa laburrak. Hurrengo kursoan
edo, biderketa bihurtu ziren.

Elena

Arrazoia izango dozu, Elena... baiña nik esango nuke buruketa ordukua dala, bai.