El Pais-en opor eta bidaietako gehigarrian azaldu zen Eibar joan den zapatuan.

<javascript:AddClip('20051126elpviavje_1.Tes')>'Trikitixa' en Eibar

La localidad guipuzcoana celebra a lo grande San Andrés: feria de ganado, venta de productos locales como chacolí e idiazábal, bailes en corro a ritmo del acordeón llamado 'trikitixa' y aizcolaris con sus hachas

Artikulua online dago, grafia bitxiarekin: chirimiri, chacolí, aizcolaris...
http://www.elpais.es/articulo/elpviavia/20051126elpviavje_1/Tes/

Errore bat ere bai, ze aurten ez ei da izango Untzagan, gorago baizik: Txantxazelain.

Argazki bat ere paperean, Internetekoan ageri ez dena, baserritarra idi-uztarriarekin Untzaga plazan, eta argazki oin bat, ripio eta guzti:
Un pellejo de oveja taoa la testuz de una res / en Eibar por San Andrés

Bueno slash gidoia nik jarri dut, errimaren poesia ageriago uzteko, egia esanda...