Dena dela, garrantzitsuena zera da: trufak ala bonboiak?

Arreseko trufetarako bidea aspaldi erakutsia zian atzo nere onduan zixen eta nere ahizpa dan neska alta horrek. Trufak ala bonboiak? Zein da desberdintasuna? Neri txokolatia gustatzen jata!

Amatiño

De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]] En nombre de Maite Rementeria
Enviado el: jueves, 01 de diciembre de 2005 9:34
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: RE: [eibar] Eusko Labela

Portzierto, bazkalostean SPRIra joan behar izan dut eta Gran Vian lau eibartar agurtu ditut. Bistan da San Andres eguna dena¡ Lau horietako bat, zerrenda honetako neskatila ezaguna, Arrese gozotegi ospetsuaren atari aurrean... Bertako trufak on-onak direna banenkien, ez ordea likoredun bonboi beltzak ere saltzen zituztenik...

Lau horietako bat? Amatiño, Amatiño, Amatiño... ni ELGOIBARTARRA naiz.

maite

    Amatiño