<>Ez najonan pentsatzen halako iragana henkanik Leire, emoten don txupetia kendu hebanetik habillela euskalgintzan... ;-)

Diñon:
----Neuk be kuadrillan ez juat iñoiz euskeraz egin, lagun pare batekin
bai, baiña arratsalde baten urten eta esan: "bueno, hemendik aurrera
euskeraz!" Ala brava! Ni nitzuan "esa que va a las campas euskericas"
(sic)

Oierrek:
Pozten naun beste ardi baltz bat topatziakin, benetan. Ez naiz hain rarua sentitzen. Neu be, lagun artian urtietan, urtietan, urtietan ixa ixa ezkutupian eruan jittuanaraz (?) nere afiziño batzu (irakorri, berbologia, kezka politikuak...) inguruko gehixenei foballa eta ardaua bakarrik interesatzen jakelakuan. Tira, urtiekin ardi baltz guztiak alkartzeko joeria jauken (?) eta eskerrak.

Diñon:
<>---Euskaldunak dittuk? Seguru? edo euskaldunzahar trakestu eta petralak
dittuk, ni nintzan modukoa? Gai dittuk elkarrizketa osua euskeraz
egitteko? Dudan jarriko neukek!

Oierrek:
Euskeraz dakixanak dittun neretako euskaldunak. Ondo edo txarto jakiñ, beste asunto bat don.

Heuk:

---Nik hiztegi hori Mertzedarixetan ezagutu najuan, eta hi ni baiño urte
batzuk gaztiagua bahaiz! Ez heban euskera asignaturia euki eskolan?
Nik:
Bai. Itzion, Juan Mari Fernandez Gutierrez-Solana irakasliak emondakua. Ahalegin berezixa egin zeban gaiñera, A eredu klase horretako euskaldun zaharrak apartera eruan eta gehixago sakonduta (lehelengo euskerazko liburuak han irakorri najittunan nik). Baiña zittalegixak giñan eta azkenian, danok batera barriro. O.