Nik ez dot esaten artia ez danik, zezenketa bat oso artistikua izan leike, nik ez dakit; badakidana da neri oso mingarria eitten jatala. Neregaitxik bazan ez nintzan juango, ni hiru bidar juan naiz: behin Bilbon ta bi bidar Eibarren.

Lehenengua Santutxuko Sama-Siku fanfarriakin egun batzuk pasatzen neualako Bilboko Aste Nagusian; ta hurrengo biak Eibarko Musika Bandako kide moduan.

Ohitura da. Nere ustez bai da kultura. Hortaz artea eta kultura ez delako horri ez diot babesa emango akaso, baina oso artistikoa eta kulturala izanda be, tokiz eta garaiz kanpokoa iruditzen zait.

Hala ere, ECCA Eibarko Merkataritza Gune Irekiak Eibarko iniziatiba babestea, ulergarria deritzot, eta nik seguraski berdin egingo nuke haien tokian banengo.
http://servicios.elcorreodigital.com/vizcaya/pg060311/prensa/noticias/Guipuzcoa/200603/11/VIZ-GUI-093.html
http://servicios.diariovasco.com/pg060311/prensa/noticias/BajoDeba/200603/11/DVA-BJD-060.html