Hemen nabil, nire bandeja de entrada kolapsatua garbitzen, eta hara non aurkitu dudan iazko azaroaren amaieran izan genuen eztabaida bat, Noticias de Gipuzkoa egunkariari buruzkoa.

Zenbait gai atera genituen orduan: besteak beste, interneten ez zegoela egunkaria bisitatzerik. Ba horrekin akordatuta, gaur sartu naiz eta bai, orain badago.

Kontua da Iturriren hitz batzuk topatu ditudala aspaldiko mezu haien artean:
"Niri oso ondo iruditzen zait periodiko hau ateratzea. Utzi 100 egun
kaña emateko, mesedez!"

Ale ba: 150 egun inguru pasatu dira. Baloraziorik?

j.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com