Kaixo:

Por-alusiones.

1.- Webgunea: Aste bukaeran ez nuen erosi periodiku hau, baina Erralek dioen bezala egun hauetako kontua da.

2.- Balorazioa: puf!!! Ez daukat burua gehiegi pentsatzeko, momentu honetan behintzat. Gehiago espero nuen? Bai. Gauza batzuk ez zaizkit gustatzen, baina uste dut Gipuzkoako bigarren periodiku hau behar dugula.

Aio.