"Snob"arena irakurtzean gogoratu naiz txorradatxo batez. Ez dator
harira baña tira, botako dot.

Bartzelonako lagun batek esan zidan hitz bat, "catalufa" edo
"catalufo", janzkera bati erreferentzia eginez. Egun gutxitara neska
katalan bat ezagutu nuen eta estilo horretako janzkera zeraman.
Berbetan geuazela, intenziño txarrik barik (argi geratu dadila),
komentario bat egin nion, bera "catalufa" zela-edo.

Neskia haserretu ein zan. "Catalufa"ren esanahia hemen "borrokilla"ren
antzeko zeozer dala azaldu zidan, kataluinako pijoek erabiltzen dutena
bertako ezker abertzaleko erradikalenei era despektiboan erreferentzia
egiteko.

Sorry, sorry!!
Josu.