Josu Gk
> . Asko eta asko ezagutzen ditxut nik kotxe
> bakarrandako
> lekua eta baduakin. Derechos adquiridos edo... Bestela, barruan kotxia eta
> gero beste bat baduan bertan aparkatzen dabenak be asko eta asko.

----Nik ezagutzen dot bat, furgona gorrixa dakana, kotxe txikixa garajian
eta furgona kaliangaraje aurrian, toki bat okupatzen. Kanpora urtetzen
dabenian furgonan, kotxia garajetik etara eta furgonan tokixan aparkau.
eta buelta alrebes. Askotan erreberak zulatzeko gogua eukitzen dot! Beti
daka bere lekua, pribatua, eta gaiñera furgoniari leku handixa lagatzen
detsa, bestiori kenduz.

> Nik ondo ondo entenditzen ez dotena da kotxian inpuestua herrixan zetako
> pagatzen dan gero berakin zer ein ez badakizu. Bueltaka ibiltziagaitxik
> pagatzen al dogu?

-------Ez zara enterau, ala? inpuesto de circulación da, ez de aparkamiento!

Gabetan azera gañian lagatziarren ustezko eskubidia
> izatearren? Urana, basuriana, IBI-xa inkluso entendidu neikez baña
> kotxiana
> por el morro begittantzen jata.

---------Baiña azera hórretan, ondo egin izan balittue tokixa eta espaloia
egin zeikiazen bere sasoian, bixetarako lekua dago ta. Zegaittik ez eben
holan planifikau?
leire, aparkau ezinda