From: "Eneko Astigarraga" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
Sent: Saturday, December 01, 2007 1:16 AM
Subject: Re: [eibar] Eskaera institutu eta unibertsitateko irakasleei.
Lehen: Ustekabe.com, berriro

> ...edo ...) diharduzuenoi: lan bat egitea eskatzen dozuenian ESIJITU
> bibliografia moduan ingelesko liburu bat erabiltzea (edo bi, edo hiru...),

Zoritxarrez ez naiz oso ondo moldatzen ni,  baina gaur egun ESTE-n
(Deustuko Unibertsitea Donostian)  ikasleek IKASGAI OSOAK "jasan"
behar dituzte ingelesez .

Bestalde, eta adibide bezala, urtero sektore eta enpresa baten
azterketa egiten dugu gure espezialitatean (MEDE:
http://eibar.org/blogak/prospektiba/523) eta  aurten, esate baterako
Ingalaterran egoitza duen Harley Davidson enpresako jendearekin egingo
dugu lan: aurkezpenak, hartu-emanak, txostenak, ... ingelesez izango
dira.

Gainera, ez ikasgai guztiak baina, Fakultate oso txikia izanik eta
Galizia, Gaztela, Frantzia, Alemania, Polonia, Ingalaterra, Argentina,
Mexiko, .... jendea datorrela kontutan izanda, ikasketak euskaraz
egiteko aukera dago. Ekonomia arloan uste dut euskaraz argitalpen
gehien duen fakultatea dela.

Eta aukerako ikasgaien artean Txinoa dago!

Ederra nahastea duguna! :-)

Ez da erreza denak kontutan izatea..., baina EHU-n edo MU-n berdin
dabiltzala uste dut ...

Eneko
Mezuak bidaltzeko: eibartarrak@postaria.com

Mezuak bidaltzeko: eibartarrak@postaria.com