[EMAIL PROTECTED](e)k dio:
> Beste zalantza bat: formato berrian gauzak Word-etik zuzenean pasatu
> ahal izango ditugu blogera? Hots, Word-en kurtsibak edo negritak
> badaude, hala agertuko al da blogeko sarreran, C&P egin ondoren?

Bai.

> irudiak ipintzeko sistema zein izango da? (testu egituratuarena
> menderatzea kostatu zitzaigunarekin, benetan, espero eta desio dut hau
> errazagoa izatea behintzat... dena dela, ni saiatuko naiz ikastarora
> joaten, klasegunekin-eta koinziditzen ez badit behintzat).

Errazagoa. Worden bezalako edizio barra bat duen editore bat izango
duzue, negrita, kurtsibak, loturak, taulak eta beste marabilla batzuk
egiteko. Editorean bertan "Irudia kargatu" aukera egongo da, eta irudia
kargatu bezain laster agertuko da mezuan.

Mikel
Mezuak bidaltzeko: eibartarrak@postaria.com