>   Galdera bat egin gora dotzuet, daguan tokian egonda, akzesoak oso
txarrak dittuela eta: ze izango litzateke zeuen ustez hobia, erabilera duina
izateko akzeso onak egittea, edo jauregi osua beste toki batera trasladau?

    - Nik neroni erantzunez : jauregiaz gozatzeko onena kaskuan egotia.
(zelako erraz berbaittzen doten! Ideiarik pe ez dakat ez zenbat kostatuko
leuken ezta posible dan!). Beste kontu bat izango litzateke non jarri, baina
gura izanez gero topau leike toki aproposen bat.
      Jausten danian ez da problemarik egongo tokiarekin : eskonbreran
bukatuko da.

    Trebi.