Bai, Garirena irakurtzerakoan pentsatu dut hori.
Kotxe barik, errezago da Eibartik Bilbo erdira joatea Loiuko
aeroportura joatea baino, Donostira Hondarribira baino, Gasteizera
Forondara baino.

Normalean tren estazioak aeroportuak baino hobeto konektatuak daude
eta hiri erdian. Halere, ordu erdiro dago autobusa Bilbotik Loiuko
aeroportura: A-3247 zenbakiduna. Trasbordo batekin nahikoa da.

Bestalde, kotxez joanda ere, ez da behar-beharrezkoa Bilbon sartzea.
Esate baterako, Etxabarriko parkingean kotxea utzi eta handik metroa
hartu dezakezu eta metroan mugitu gero. Inoiz egin dugu eta ez da
ideia txarra.

Leire, denbora gutxi izan dut linea konzeziñuei buruzko informazioa
aurkitzeko. Baina hemen irakurritakoaren arabera iazko udan kadukatzen
zen aipatutakoa. Zaharra da, egia esan ez dakit ondo nola
funtzionatzen duen asuntua gaur egun baina hau dio:

Primero.- Prorrogar hasta el 31 de julio del año 2007 el plazo de las
siguientes concesiones de Transportes Pesa, S.A.: Concesión U-500
Bilbao-Eibar-San Sebastián con hijuelas y-Concesión V-528
Eibar-Vitoria con hijuelas y V-1527 DurangoOñati.
(http://tinyurl.com/3b7md3)

Ez dakit indarrean dauden eta baldintzak.

eneko

--
Eneko Astigarraga
CodeSyntax