Grandia don! Grandia gero! Ez zonan lelengo aldixa Arriagan dantza eitxiana,
(esku bakarrakin kontatzekuak gero eh!) baña azkenengo hau espeziala izan
don (eta nik ondiok etxakanat umerik...). Grandiagua Arriaga txintxian pare,
tente, txaloka ikusi, entzun, eta sentitzia...Bai, bai,... Gero,
amaitxutakuan, aurpegiko barria eta poliki poliki burua egunerokora ekartzia
bat izaten ditxun, baña! domekakua ya ondo eskribiduta  geratu don. Gu ez
gaitxun Ballet Biarritz, etxonau 8 ordu ensaiatzen egunero; 8 ordu biharran
jardun eta gero juaten gaitxun ostera beste pare batez edo ensaiatzera, eta
gure gozatuak eta publikuanak bat eitxen bajonen sakrifiziuak merezi izaten
jon. Oinguan lortu jonau. Ustez!

arkitetua