Zorionak dantzarixori. Josu eta Oierrena irakorri eta gero neu be
emozionau naiz. Eta Zorionak Josu zure "Eta Kitto"ko "Eibar
inde-Center". Oso politta artikulua egoera politta ez bada be eta
izenburu ironikuori mundiala!

Serafin

Josu Garate(e)k dio:
> [...]
> don (eta nik ondiok etxakanat umerik...). Grandiagua Arriaga txintxian pare,
> tente, txaloka ikusi, entzun, eta sentitzia...Bai, bai,... Gero,
> amaitxutakuan, aurpegiko barria eta poliki poliki burua egunerokora ekartzia
> bat izaten ditxun, baña! domekakua ya ondo eskribiduta  geratu don. Gu ez
> gaitxun Ballet Biarritz, etxonau 8 ordu ensaiatzen egunero; 8 ordu biharran
> jardun eta gero juaten gaitxun ostera beste pare batez edo ensaiatzera, eta
> gure gozatuak eta publikuanak bat eitxen bajonen sakrifiziuak merezi izaten

>>> 1000 pezeta.
>>> 2004/05/22 : "Pas de basque": 478 ikusle / Sarrera: 5 ? umeak, 10 ?