Momentukuak diran halako montajiak ez nabe gehixegi arduratzen nun
kolokatzen diran, danondako komodo diran bitxartian, baña beti pentsau eta
esan izan dot Untzagako plaza bixak, beti! libre biharko leukiela. Megakarpa
horreitxatik hasitxa, klaro. Batez be, Txantxazelaiko altiplano desertiko
hori hor eukitxa. Badakigu tiobibuak jartzeko ein zala baña...

arkitetua