Luistxok:
> Lehengoan entzun nuen irratian urriaren 1ean hasita Ermua-Azitain tartea doan
> izango dela autopistan, Bizkaitik Gipuzkoarako norabidean.
>
> Ez dut erreferentziarik aurkitu idatzita hortik. Baduzue zuek?

Hemen bi:

http://www.diariovasco.com/20080926/local/peaje-entre-ermua-eibar-200809261612.html
http://www.diariovasco.com/20080927/bajo-deba/peaje-entre-ermua-eibar-20080927.html

> Ermuan sartu eta Azitainen irten beharra dago doatasuna aprobetxatzeko? ala
> Bilbo-Donostia egiten duen bati ere oharkabean aplikatuko diote rebaja?

Ez. Ermuan sartu eta Azitainen atera behar da horretarako. Bilbotik
Donostiara baldin badoa norbait, Ermuan atera, berriz sartu, Azitainen
atera eta berriz sartu beharko du.

Gari