neri be holako min bat etorri jata notizixia entzutian, gertuko bat hil izan
bazan moduan, hori zan ta, gertukua!! haibeste kantu edar, hainbeste doinu
gozo, egunero bere kanturen bat belarrixan edo buruan bueltaka. Artitstetan
artistia, entzundako elkarrizketetan trasmititzen zebanaigaittik apala. Hori
dabil ezagun danen hitzetan gaurko egunian apaltasuna, ta batek, bik, hiruk,
lauk berdina esaten badabe...

Arrate Gisasola Izeta