X.k:
    >Blasfemia barkatzen badidazue, ni saiatu nintzen "Ibiltarixanak"
irakurtzen; "...  baina zoritxarrez, ez zuen mailarik XX. mendeko euskal poeta
onenen artean sartzeko.

    Halaxe da, bere interesa beste bat da, jasotzen daben mundua, bere euskara,
bere obran osotasuna, personajia... baina poeta moruan ez.
    "Ibiltarixak"nian bertso mordua egin zeban, afiziñoa bazakan, dudarik ez,
baina erraztasunik ez. Dohai hori ez zakan. Horregattik batzuk leitzea erraza
da, baina, esate baterako, liburu osua... neketsua, eta horregattik ia kantau
zeikeazen jakin gura neban, baina, ikusi dotenangattik, hori bez.

    Ima.