Minik bako, minik bariko eta minik gabeko hirurak bardiñak. Hori bai,
"bariko" hori Eibar aldian da ezaguna, ze esango neuke, beste bizkaiera
batzuetan "bako" dala erabilixagua.
Hori bai, "Euskalbarreko hiztegixak ez nabe laguntzen-ta..." lagundu aditza
Nor-Nori-Nork
Horretara, :Euskalbarreko hiztegixak ez *DESTE* laguntzen-ta...
lagundu, itxain, deittu, irabazi (gehixenetan), ekin, eutsi, oratu,
begiratu, segidu, jarraittu...hórrek eibarreraz zein
*batueraz*Nor-Nori-Nork (jakiña, nafarra edo iparraldekua izan ezkero
gauzak aldatu
leikez)
leire, talibana biharrian!