"Ondo" dagoela, dudarik ez daukat.

Bere garaian, nire editore lanetarako, erabaki nahian ibili nintzen zein orma zen egokiena:

-min bako
-minik bako
-min bariko
-minik bariko

Galdezka ibili nintzen, eta ez nuen gauza argirik atera. Aurreko hitzaren arabera igual bat edo beste eta halakoak erantzun zizkidaten ustez horretaz jakin behar luketenek.

X.