  From: leire narbaiza arizmendi
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Tuesday, January 20, 2009 9:13 PM
  Subject: Re: [eibar] blogak demodé ei dagoz

  Nik 24 lagun dittut Facebooken. 4 baiño ez dira emakumeak, eta nire edadekuak
bakarra. Oso esanguratsua pentsatzen jata. Blogekin, eta zerrendan bertan be,
andrazko gitxi gagoz, eta 40ren bueltan gabizenak, gitxiago.
  Emoten desta zer pentsau honek!
  leire

  2009/1/20 Andoni Azkarate <superand...@gmail.com>

    On Tue, Jan 20, 2009 at 8:37 PM, markos zapiain <mzapi...@euskalnet.net>
wrote:
    > orduen esan lei tuentik kuadrillan pribatutasune zorrotzau babesten dauana
    > argazkiak-ek eta fotologak baino, eta face-book-ak beste?

    Facebook-ari bildur pixkat detzat ze mundu erdi dau hor, eta interes
    asko eon leikez mundu erdin datuak lapiko baten egostiakin... tuentin
    ez dauz 3. pertsonen aplikaziñorik eta oso sinplia da eta nahi ezkero
    zure lagun taldian geratzen da dana, alde horretatik bai. Gainera
    gehixenez zure argazkixak eta  komentario publikuak irakurri ahal
    ditxu jentiak, eta ez facebooken dauzen, edo hobeto esanda, jarri
    leikezen ehundaka.  Fotolog eta argazkiak-en edozeinek ikusi ahal
    ditxu zure fotuak. Azken urtian fotolog-etik tuentirako migraziño
    masibo bat eman da nerabe eta gaztion artian, eboluziño logiko bat da

    ta.