Bazkal ondoren egin dut buelta, eta tokia hau da:

Bietako bat. Nik esango nuke lehena dela. Toki gehiago dago palko eta
jendearentzat:

http://www.argazkiak.org/photo/mogel-auzoa-3/
http://www.argazkiak.org/photo/mogel-auzoa/

Mapa gainean:
http://www.openstreetmap.org/?lat=43.18153&lon=-2.473852&zoom=18&layers=B000FTF

Romualdo Galdos ez. Romualdo Galdos Guardia zibilen kuarteletik Ertzain
etxerainoko kalea da.

eta ez da Jose Antonio Mogel ere, baizik eta Juan Antonio Mogel. Hau nere
akatsa.

Gari