Arratsaldeon ziber korista daneri!!!

Azkenian ez dakit zenbat animauko zarien baina kantua aukeratuta dakazue!!!
Talde haundixa ez danez izango bertso eskoliakin batera jarri zaittuztet.
Kantua, klasiko bat: egun da santi mamiña. Bertso eskolakuek bertsuak
moldatzia nahi izango dabe igual ta letra berrixa baldin badago esango
detsuet. Ados?

Akordau tiketak domekararte (17) dakazuezela salgai depor eta kultun.

aiooooooooooooooooooooooo
Arrate (kantu inposatzailia)

Arrate