De: eibartarrak-boun...@postaria.com
[mailto:eibartarrak-boun...@postaria.com] En nombre de Gari Araolaza
Enviado el: martes, 17 de noviembre de 2009 22:59
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Laffage mendekua

Nagore Laffage kasuan, niri deigarria egin zait nola egurtu dituzten
epaimahaikoak alderdi guztietako politikariek.

Hara: politikariek erabakitzen dute epaimahai bidezko epaiketak
ospatzen hastea. Gauzak antolatu eta epaimahaikideak aukeratzen
ditugu, gauzak ahalik eta ongien azaldu eta frogak erakutsi, eta
azkenean galdera egiten zaie: homizidio ala hilketa?

Erantzuna ez denez populista (ziurrenez askok bizi guztirako kartzela
edo heriotza onartuko luke), eskandalua omen da, ez omen da espero
genuena, oker handia egin omen da.

Nik garbi daukat, epaimahaiaren sisteman sinisten dut, edo gutxienez
uste dut epaimahaia dela prozesu fidagarriena. Izan ere, (teorian
behintzat) beraiei egin zaie kasuaren aurkezpen zabal, osoena eta
konpentsatuena. Norbaitek erabakitzekotan, beraiek dute legitimitate
gehien nire ustez.

Orduan, zergatik egiten zaio galdera hori epaimahaiari, eta gero
emaitza "okerra" eman dutela esan?

Aurretik denok emaitza zuzena zein zen bagenekien, zertarako egin dugu
epaimahaiaren inguruko antzerki hori? Agian hasieratik esan behar
genion epaimahaiari zein zen beraiengandik espero zen emaitza. Eta
kitto.

Ala Audientzia Nazionala da fidagarriagoa?

Gari

__________ Información de NOD32, revisión 4614 (20091117) __________

http://www.nod32.com