  From: leire narbaiza arizmendi
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Tuesday, January 12, 2010 11:16 AM
  Subject: [eibar] Zapiainen erretratu berria.

  sustaturako erretratu baten billa Josu Mendikutek batzuk eskindi zestazen,
tartian Markos ZapiaiƱen bat.
  Markos, kabixau bihar dozu blogeko erretratua eta hauxe jarri. Josu da
erretratistia, eta sekulako mesedia egin detsu, oso ondo zagoz eta.
Guapo-guapo. Pleiboi begiradia eta dana dakazu, barren!
  zure ikasliak argazkixa ikusi ezkero karpetan jarriko dabe!
  Bueno, izan leike onduan dakazun neskiangaittik, bera bai dela guapia!
Belaunaldi barrixak beti aurrekua hobetzen
  leire, argazkidun karpetiakin