leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko mairen 11a 11:10):
> Pasa den astean Koliseoan egon nintzen Dantzaz konpaiñiaren emanaldixa
> ikusten. Ederra benetan!
> sarreren preziua ona begittandu jatan, 8 bat euro, ez nago seguru. Takillan
> hartu nittuan espektakulua hasi aurretik.
> Hillan 23an beste dantza espektakulu bat dago, Aurrez aurre, oso itxura
> onekua. Nahiko nuke juan. Horregaittik interneten sartu naiz tiketak
> hartzeko, edo informatzeko, behintzat, eta aurrekuak moduan 8 euro ablio dau
> sarreriak. Hori bai, internetez erosi ezkero 1,4 gastua. Gaiñera,
> [...]

Oin dale pare bat urte purrustada berdina bota neban hona, eta gure
lurker fin-finetako batek abisua be pasatu zeban bere superiorangana
eta harek pribatuan erantzun:

"""Kutxak sarrera prezioaren %5a kobratzen du gestio gastuengatik,
(gero eurek BEZa aipatzen dute baina euren aurpegi gogorra zuritzeko
besterik ez da). Udalari ere 800.000 pezeta kobratuko diote urtean
mantenu gastuengatik.
"""

Ez omen dago Udalaren esku, dena Kutxaren kontua omen da.

Mikel

--
Mikel Larreategi
http://eibar.org/blogak/erral/es